تقویم رومیزی هفتگی بخریم یا ماهانه؟
نوشته شده توسط : حسین احمدی

بنابراین گیرنده همیشه شما را به یاد می آورد و اگر به محصولات و خدمات شما نیاز دارد ، می تواند به راحتی از طریق کانال های ارتباطی و مشخصات با شما ارتباط برقرار کند. سفارش تقویم رومیزی معمولاً به دلیل کوچک بودن مورد توجه بسیاری از سازمان های تبلیغاتی قرار می گیرد. این تقویم یک تقویم است و در عین حال می تواند فضای زیادی برای ثبت اطلاعات و برنامه ها داشته باشد. تقویم به عنوان ابزاری برای تعیین ، حفظ ، تنظیم زمان ، تاریخ و ضبط و شکل گیری رویدادها و برنامه ها بر اساس آن مورد استفاده قرار می گیرد. هدف از ارائه تقویم رومیزی به مخاطبان ما چیست؟

از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید. نکته دیگری که هنگام انتخاب تصاویر باید به خاطر داشته باشید این است که باید روش های برقراری ارتباط را در هر صفحه از تقویم خود ذکر کنید. پس از باز کردن پرونده در فتوشاپ از طریق پانل لایه ها ، علامت گذاری چشم در کنار لایه ها را فعال کنید تا ظاهر شود. نوع سرویس را برای شخصی سازی تقویم کاری انتخاب کنید. هنگام چاپ ، شکل و فرم صفحه به طور کلی مشخص است ، و هنگام چاپ خصوصی ، همه چیز در گروه شما است و شما می توانید به راحتی ایده خود را در آن تحقق بخشید. تقویم لپ تاپ کلاسیک با سه پایه قابل ارائه به مشتریان عزیز است ، تقویم رومیزی کلاسیک دارای نوت بوک با صفحه داخلی ، تقویم لپ تاپ با پایه کاردستی و تقویم رومیزی کلاسیک با نوت بوک سلفون سخت است که به صورت جداگانه زیر قیمت هر یک ذکر خواهد شد.

سرانجام ، تقویم رومیزی هفتگی شامل 54 صفحه یا به عبارتی 108 صفحه است که فضای مناسب و کافی را برای تبلیغات و ارائه محصولات شرکت و مشتری در تقویم رومیزی فراهم می کند. این تقویم رومیزی با 12 صفحه تصاویر زیبا و طرح های کلاسیک و پیچیده چاپ شده است که به دلیل قیمت ارزان طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. این طرح از بردارها و عناصر با کیفیت بالا استفاده می کند که با تغییر اندازه طرح به طرح بزرگتر یا کوچکتر ، کیفیت طرح را تغییر نمی دهد. چاپ 1400 تقویم رومیزی در اکثر تولیدات و چاپخانه های کشور انجام می شود. کیفیت چاپ و نوع طراحی هر مجموعه متفاوت است. سلیقه تقویم رومیزی در کشور است.

در واقع ، یکی از ایده های خلاقانه در بازاریابی استفاده از تقویم رومیزی است که می تواند در شرایط خاص مورد استفاده قرار گیرد. تقویم رومیزی یکی از م methodsثرترین روش های تبلیغات است ، زیرا هنگام مراجعه به هر خانه یا محل کار ، به ندرت میز بدون تقویم رومیزی را مشاهده می کنید. در سالنامه ها ، باید صفحه را ورق بزنید تا روز بعد را ببینید ، اما در تقویم های رومیزی ، تمام روزهای فصل در یک صفحه گنجانده شده است ، و تبلیغات برند شما به صفحه ثابت می شود و دیگر نیازی به هزینه چاپ اضافی در هر صفحه نیست. صفحه شما اغلب می توانید با چاپ آرم خود یک تقویم رومیزی عمومی در 50 نسخه سفارش دهید و سفارش شما در اسرع وقت تحویل داده می شود ، اما اگر می خواهید چاپ سفارشی خود را در تقویم رومیزی انجام دهید ، باید مراحل چاپ و ایجاد تقویم رومیزی ویژه از 7 تا 10 روز کاری در روزهای خلوت طول می کشد.

شما با ارائه این مدل از تقویم رومیزی مشتریان خود را بسیار خوشحال خواهید کرد تقویم رومیزی کلاسیک با یادداشت ها دارای 12 برگ و 24 صفحه است. بودن. معمولاً اندازه تقویم به سازنده بستگی دارد ، اما هنگام طراحی تقویم رومیزی ، تقویم باید با شماره های شمسی ، قمری و میلادی خوانا باشد - تعطیلات و مناسبت ها باید در گوشه تقویم مشخص شود. از هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ یک محصول ، سازمان یا شرکت بسیار استفاده می شود. اگر در تقویم شما یک رفع مشکل سریع ژئوفیزیک اعلام شود ، صفحه گسترده تقویم بلافاصله به روز می شود و در حساب بارگیری شما قرار می گیرد. به همین دلیل با خرید یک تقویم رومیزی 1400 ، هم طرح تقویم رومیزی و هم جدول 1400 لایه تقویم باز را دریافت می کنید و می توانید ادامه بارگیری کنید.

جدول زیر برشهای استاندارد بخش استاندارد تقویم رومیزی را نشان می دهد. برش استاندارد اندازه استانداردی برای تولید تقویم رومیزی ندارد. با توجه به افزایش قیمت کاغذ و قیمت بی سابقه مقوا و کاغذ ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا سعی کنیم بهترین قیمت را برای تقویم رومیزی 1400 خود با کمترین حاشیه سود ممکن و بالاترین کیفیت انتخاب کنیم. چاپ انواع تقویم رومیزی به صورت خصوصی و عمومی: هنگام چاپ تقویم عمومی ، حداقل تیراژ 100 سفارش است ، اما برای چاپ تقویم رومیزی ویژه ، حداقل تیراژ 1000 نسخه است. در صفحه اول ، آنها معمولاً زمان تحویل سال - و تعداد سال جدید را طراحی می کنند.

عناصر مختلفی باید در طراحی در نظر گرفته شود ، از جمله: صفحه اول تقویم باید به گونه ای طراحی شود که در یک نگاه مخاطب را به خود جلب کند. برای برنامه ریزی همه چیز ، شما به یک تقویم ، هر لحظه نیاز دارید شما یک تقویم با خود دارید بنابراین می توانید قرارها ، قرارها و کلاس ها را تنظیم کنید. و با توجه به قابلیت های این شرکت چاپ هر طرح و تبلیغ فقط در تقویم و موعد مقرر امکان پذیر است. برای سفارش تقویم رومیزی ، از طریق فرم سفارش آنلاین اقدام کنید ، پیوندی که در بالای سایت قرار دارد ، یا می توانید با ارسال ایمیل ، تلگرام یا تماس تلفنی سفارشات خود را ثبت کنید. همین حالا می توانید یک تقویم رومیزی آنلاین خریداری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: